flag Судова влада України

Отримуйте інформацію лише з офіційних джерел

Єдиний Контакт-центр судової влади України 044 207-35-46

РЕЗУЛЬТАТИ ОПИТУВАННЯ ГРОМАДЯН ЩОДО ЯКОСТІ ФУНКЦІОНУВАННЯ СУДУ

18 серпня 2016, 14:49
У червні 2016 року здійснено опитування відвідувачів Черкаського окружного адміністративного суду.  Опитування проводилося безпосередньо в приміщені суду шляхом індивідуального особистого інтерв’ю за методологією карток опитування громадського звітування.    
         Серед опитаних респондентів – чоловіки (61,1%), а жінки (38,8%). Найбільш представлені респонденти з вищою юридичною освітою (87%); з базовою вищою освітою (9,2%) опитаних.
Половина респондентів (40,7%) представляють у суді іншу особу, а (46,3%) – особисто себе. У більшості опитаних на момент проведення опитування справи знаходилися у стані розгляду – (64,8%); респонденти справи яких було завершено складають (16,6%); у (12,9%) респондентів розгляд справи в суді ще не було розпочато.
Аналіз відповідей респондентів засвідчує, що більшість опитаних визнають високу обізнаність з роботою судів і суддів: що загалом (27,7%) або цілком обізнані (53,7%) з роботою суду, а решта майже не обізнані – (9,2%), або зовсім не обізнані – (3,7%).
         Переважна більшість респондентів в цілому оцінили якість роботи Черкаського окружного адміністративного суду на «добре» або «відмінно», лише (3,7%) оцінили на «задовільно» та (5,5%) на «погано» або «дуже погано».
Показник «Доступність суду» є позитивним для респондентів, адже: зручне розташування приміщення суду (75,9%); отримання потрібної інформації телефоном (33,3%); вдалий графік роботи канцелярії суду, що дозволяє вчасно та безперешкодно вирішувати справи у суді (70,3%) респондентів.
Щодо показника «Зручності та комфортності перебування у суді» респонденти зазначили, що у приміщенні суду є достатність зручних місць для очікування, оформлення документів, підготовки до засідання (48,1%), а щодо вільного доступу до побутових приміщень (туалетів) зазначило лише (31,4%) респондентів.
Про показник «Повнота та ясність інформації» респонденти лишили позитивні відгуки, а саме: зручне розташування інформаційних стендів (дошки об’яв) (61,1) респондентів та кабінетів, залів судових засідань, інших приміщень (62,9%); повний допуск в суд та перебування в ньому (72,2%); необмежена інформація щодо справ, що призначені до розгляду (68,5%) та зразків документів (заяв, клопотань тощо) (61,1%); якісної інформації щодо порядку сплати судових зборів та мита, реквізити та розміри платежів (61,1%); користування сторінкою у мережі Інтернет (53,7%) та знаходження потрібної інформації на сторінці суду (46,3%).
Щодо показника «Сприйняття роботи працівників апарату», то респонденти зазначили про старанність працівників суду та недопущення помилок, які призводили б до перероблення документів та порушення строків (57,4%); доброзичливість, повага, бажання допомогти (62,9%); однакове ставлення до всіх, незалежно від соціального статусу (61,1%); професіоналізм, знання своєї справи (61,1%).
Про показник «Дотримання строків судового розгляду» респонденти зазначили, а саме: вчасний початок засідання по справі (53,7%); враховані побажання при призначені дня та часу засідання (55,5%); вчасне отримання повістки та повідомлення про розгляд справи (68,5%); обґрунтовані затримки/перенесення слухань у розгляді справи (53,7%).
В Черкаському окружному адміністративному суді показник «Сприйняття роботи судді» теж за процентною оцінкою досить високий, адже неупередженість та незалежність (суддя не піддався зовнішньому тиску, який був) (51,8%) респондентів; коректність, доброзичливість, ввічливість (60%); належна підготовка до справи та знання справи (61,1%); надання можливостей сторонам обґрунтувати свою позицію (66,6%); дотримання процедури розгляду (66,6%) респондентів.
Згідно анкетного опитування вбачається, що рішення суду - легке, доступне для розуміння мовою (46,3%) респонденти; добре обґрунтоване рішення по справі (38,8%) (показник «Судове рішення (якщо розгляд справи завершено)»).
 Аналіз відповідей респондентів засвідчує, що більшість опитаних визнають враження від візиту до суду (64,8%),  решта краще враження, ніж очікували  – (27,7%), а також гірше враження, ніж очікували – (5,5%). За 5-бальною шкалою середня оцінка якості роботи суду становить 4,5. Середні оцінки роботи суду за вимірами (складовими) якості представлено в таблиці.
 
Оцінка якості роботи Черкаського окружного адміністративного суду за основними вимірами
Виміри якості
Черкаський окружний
адміністративний суд
чоловіки
жінки
Загальна оцінка
Доступність суду
4,6
4,3
4,5
Зручність та комфортність перебування в суді
5,0
4,8
4,9
Повнота та якість інформації
4,3
4,4
4,4
Дотримання термінів судового розгляду
4,6
3,7
4,2
Якість роботи працівників апарату суду
4,7
3,9
4,3
Якість роботи  судді
4,7
4,3
4,5